Sommarplaner

Det är bara början av mars, men inombords befinner jag mig redan i ungefär försommarstadiet. Planerna inför sommaren har börjat smidas och tankarna börjar vandra iväg med mig... till en värld av sol och bad och grillat kött och färskpotatis!

Det som hittills står på agendan för min sommar-08 är:

♥ Midsommar i Freiburg, Tyskland, fotbolls-EM, glada tjejkompisar och öl i mängder!

♥ Kentkonsert på Strömsholmen i Eskilstuna den 12 juli

♥ Spanienresa -dryga två veckor i Alicante och Barcelona


Inte så illa planerat för att bara vara den 4 mars enligt min mening... =)


image1208
Nostalgibild från min senaste campingsemester i den svenska sommarmyllan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du redan bokat biljetterna t Spanien?

2008-03-05 @ 08:15:03
Postat av: Angela

Jag önskar jag hade sådana planer redan.. Jag vet inte ens om jag får semester när jag vill ha.. *suck* Inte avundjsuk alls..

A

Postat av: Asgeiremmy

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2009-07-01 @ 08:17:53
URL: http://asgeiremmy.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback