Skärpning

Nä, nu får det nog vara skärpning för min del. Antingen så har man väl en blogg eller så har man det inte. Nu när jag ju har en så måste jag ju omhänderta den oxå. Ibland känns ens eget liv bara så tråkigt och menlöst och jag har svårt att tro att nån annan skulle ha något intresse av att följa det. Det kanske ingen har heller men när man internettar runt en sväng bland bloggar upptäcker man snabbt att merparten dessa är skrivna av någon "Emma" eller "Felicia" som går i nian och skriver om hur de vandrar mellan svenskan och matten och äter leverpastejsmörgås till mellis innan en shoppar ett armband på Gina Tricot. Well, kan de fläka ut sina liv medialt så kan väl jag!?

Ska bli intressant hur länge denna kraftansträngning varar och vart den barkar... =)

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Underbart, du är tillbaka igen!



/Mvh Niklas

2009-04-29 @ 17:18:51
Postat av: Mamma

Som du flyger och far så är du så god och fortsätter så att man kan hålla något lite koll på dig!

Postat av: Mamma

Som du flyger och far så är du så god och fortsätter så att jag i alla fall kan hålla något lite koll på dig ;)

2009-04-29 @ 17:31:05
URL: http://anithas.blogg.se/
Postat av: Linda

Bra beslut!

2009-04-29 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback