Åter på hemmaplan

Är tillbaka hemma efter några dagars jobbresa till Bryssel. Det är inte klokt vad jag blir trött av såna dära resor, helt slut i huvudet och kroppen kräver typ ett dygns vila för att ta igen sig. Man kan inte tro att jag är nyligen 26 år fyllda, jag borde ju vara full av energi!!

Nåväl, snart har jag haft mitt dygn av kraftsamlande med sovmorgon och stärkande promenad längs med Norr Mälarstrand och det är strax dax för helgens större begivenhet. Ikväll vankas nämligen 50-årskalas för min jobbarkompis Ralph. Man kan se kvällens fest som en milstolpe i mitt liv, då detta är första gången som jag går på ett femtioårskalas hos en egen vän, inte någon som är min förälder, eller vän till någon av mina föräldrar. Det är stort det och jag har på känn att det här kan bli en riktig helkväll!!

Kommentarer
Postat av: Simon

Ha så jättekul i kväll och om du ångrar dig kan du ta nattbussen hit!





Simon

2009-02-28 @ 15:54:52
Postat av: Mamma

...och din mamma skall på 40-årskalas :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback