Sommar och sol für alle

Vilken själslig utmaning det är att sitta inne och jobba dessa dagar, då solen fullständigt dränker hela Stockholm. Det har gått så långt att jag vaknar svettig om nätterna och drömmer mardrömmar om att det redan är mitten på oktober och att jag missat hela sommaren!!

Well, igår så var jag tvungen att revoltera lite. Jag gick från jobbet vid fyra, cyklade hem och lade mig på bryggan nedanför där jag bor och slumrade i nån timme. Lite senare kom mina vänner Linda, Anna och Maria och det blev picknick och prat tills solen började sänka sig bakom träden. Det gjorde gott för mig, lite sommarfeelings bör man norpa åt sig så fort tillfälle ges (eller tas).


Jag var inte så naken som bilden kan få en att tro

Kommentarer
Postat av: Lina

hej hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback