Biokväll

Ikväll vankas mysig biokväll med min syster Jenny och min kompis Sofie. Först sushi sen "Män som hatar kvinnor". Det låter i mina öron som receptet på en mycket lyckad söndagskväll.

Nu återstår bara att se om filmen lever upp till mina förväntningar... Boken var ju verkligen sträckläsning rakt igenom och det ställer ju höga krav på filmen. Högst jämförbart med Da Vinci-koden där jag tyvärr tyckte att filmen var en besvikelse.

På samma sätt som Langdon inte såg ut som Tom Hanks i mina ögon så såg inte heller Mikael Blomqvist ut som Michael Nyqvist för mig. Min Mikael Blomqvist var mörkare och lite mer tvålfager.. men men, jag ska försöka bortse från det och ge filmen en fair chans!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra film!

2009-03-02 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback