Blixtvisit

Dessa är sannerligen bråda dagar, mars kommer att vara helt galet med jobb för min del. Men sånt är ju också väldigt roligt. Min största svaghet i såna här sammanhang är dock mitt enorma sömnbehov, jag måste sova som ett barn, minst åtta timmar per natt annars fungerar jag inte. Det kan ju utgöra ett visst handikapp när det är full fart framåt som gäller...

Igår stod en blixtvisit till Berlin på schemat för min del. Det är galet att man kan åka fram och tillbaka till Berlin på en och samma dag (till priset av viss sömnbrist vill säga). Senast jag åkte till Berlin var med Europaskolan våren 2000. Då transporterades vi med buss i ett drygt dygn för att komma dit, enkel sträcka!

Berlin är hur som helst en fantastisk stad, som man tyvärr inte fick se så mycket av just denna gång. Jag ska dock tillbaka faktiskt redan till påsk och då blir besöket av mer privat karatär. Det ska bli riktigt roligt!!


Sofia framför Berliner Dom

Imorgon ska det faras vidare till Paris. Först är det dock som sagt sömn, och inget annat, som står högst på prioritetslistan för min del, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback