Bokrea

Härligt med bokrea, här ser ni mina fynd för i år:



Jens Lapidus - Aldrig Fucka Upp
JMG Le Clezio - Öken
JMG Le Clezio - Rapport om Adam
JMG Le Clezio - Vandrande stjärna
Unni Drougge - Penetrering
Colleen McCullough - Belöningen
Khady Koïta - Skändad
Xiao Rundcrantz - Röd åklagare
Doris Lessing - Gräset sjunger

Nu återstår bara frågan om när jag ska få tid att läsa alla mina fynd?? Jag har en liten hög från förra årets bokrea som jag inte ens tagit itu med ännu... skamligt. Well, som ett steg mot ett nyare och mer kulturellt jag ska jag unna mig själv lite lästid om kvällarna. Ja, så får det bli.

Vilken ska man börja med då?? Några tips??

Kommentarer
Postat av: Linda

Öken är riktigt bra! Å säkert Jens bok också, men den har jag inte läst...hehe

2009-03-03 @ 21:51:37
Postat av: fiia

skändad e riktigt bra! man blir så lessen, o arg o man vill lägga bort boken för det gör så ont i en, men samtidgt kan man inte lägga undan den! rekommenderar den starkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback