En skön dag

Så var man hemma igen efter några dagar i Paris där man fick hopp om våren, och snart är den på väg hit, det känner man i luften!! Det är lika ofattbart varje år, att vädret faktiskt kan vara behagligt, att man faktiskt kan sitta utomhus och äta mat, och gå runt utan mössa och handskar, hur otänkbart det än har känts det senaste halvåret... suck!

Well, idag passade jag på och ta ut lite flexledighet och unnade mig sovmorgon, hemmapyssel och ansiktsbehandling på eftermiddagen, sånt som man ska unna sig så ofta det går.

Till kvällen vankades det dessutom födelsedagsmiddag för min kompis Sofie som idag uppnådde en respektabel ålder om 27 år (det gjorde även Lina idag, även om hon ju är i Kina och inte kunde firas på traditionellt vis). Sofie och jag åt på Vapiano, vid Stureplan, supergott italienskt! Väl där träffade vi av en slump på ett helt gäng gamla gymnasiekompisar, så det blev en riktigt härlig kväll och en riktigt skön dag. Imorgon är det tillbaka till jobbet dom gäller!

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Vart nästan orolig att du hade rymt till Paris!

Men välkommen hem igen! Här i Borlänge har det och är fortfarande riktigt kalasväder, bara lite blåsigt annars perfekt.



/Mvh Niklas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback