Ettårskalas

En av mina större utmaningar den här veckan är att komma på vad jag ska hitta på i födelsedagspresent åt den här lille rackaren som fyller sitt första år på torsdag och som ska ställa till med stort kalas i helgen. Just nu sitter jag på ett hotellrum i Bryssel och försöker komma på något bra, men det står still. När jag tidigare idag försökte rådfråga den tre år äldre storebrodern Samuel vad jag skulle köpa till lilla Simon fick jag rådet "Köp ingenting till han, han är för liten, han kan inte ens äta kladdkaka ju, han har bara två tänder. Jag har flera tusen tänder, jag kan äta allting." Samuel tyckte att det var att slänga pengar i sjön att köpa saker till lillebrorsan och att det var mycket bättre om jag köpte leksaker till honom.

Well, jag antar att det får bli dubbla uppsättningar paket, man vill ju undvika avundsjuka och bråk.

Vips så var man uppe i dubbla utmaningar, tips på bra presenter till en ett respektive fyraåring??


Ett vackert barn, det är han sannerligen, min lille goseprins.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Fem-över-fyra-åringen önskar sig en riktig pistol och en helikopter!

2009-03-24 @ 08:51:44
Postat av: Niklas Eriksson

Jag har ju inga barn själv. Så jag är lite dålig på presenter till den åldersgruppen. Placera lite pengar i en räntefond åt honom eller nåt. Men annars verkar mormor ha koll på läget.



/Mvh Niklas

2009-03-24 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback