Möhippa

I lördags vankades ju dundermöhippa för min kompis Sara, tänkte bjussa på lite bilder!

När jag vaknade vid sextiden på morgonen och det smattrade på fönsterbrädan såg det mörkt ut för alla våra planer. Några timmar senare sprack det dock upp och solen kikade fram, lycka!!

Dagen började för Saras del med att det ringde på dörren. När hon öppnade fann hon ett paket med en outfit, en flaska skumpa och lite instruktioner om vad hon skulle packa ner och var hon skulle bege sig...

Vid Rålambshovsskolan blev det champagnefrulle, frågequiz och t-shirttävling där Sara fick blindtesta ett gäng t-shirts och identifiera den blivande mannens (Jonas), det blev full pott! Sedan vankades fotbollsträning, Sara höll i uppvärmningen.



Sedan så blev det kajakpaddling på Riddarfjärden. Det gick väldigt bra. För alla utom mig, min kajak liksom sögs in mot strandkanten och fastnade i ett pilträd. Guiden som vi hade med oss höll på att garva ihjäl sig. Det gjorde inte jag. Sen så välte min kajak och vattenfylldes. Jag lyckades ta mig in till Smedsuddsbadet och lämnade kajaken där, åt sitt öde.

Sara fick genomföra lite uppdrag för att tjäna pengar, sen åkte vi till Myrorna där hon fick shoppa sin outfit för kvällen. Hon var duktig och fick så mycket pengar att det räckte till två tjusiga klänningar!!



När vi var lagom möra efter kajakpaddlingen begav vi oss vidare till ett spa på söder där vi fick bubbla och behandlas och Sara fick massage. Sara ikläddes en hemmadesignad bikini med en härlig badmössa och med vackra volangerna som jag personligen sydde fast *stolt*


Sedan blev det tjejmiddag och party, Sara fick svira om till denna röda stass som hon fyndade på Myrorna för 105 kr, ett riktigt kap!

Kvällen avslutades på Berns, och sedan på Max... Sen var det dags att ta en taxi hem och typ dö. Men det var det värt, det var länge sen jag hade en så rolig dag. Och Sara var nöjd och glad också, och det var ju det som var det viktigaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback