Mello

Jag blev riktigt förvånad igår när Pain of Salvation dök upp mitt i Melodifestivalspremiären. Jag hade tydligen inte studerat startfältet tillräckligt noga, så det blev en riktig överraskning. Pain of Salvation är ju homeboys från E-tuna så givetvis stöttade jag grabbarna med en röst (FYI: det dyra numret, I am so good), även om låten inte var den bästa som jag hört med dom. Min favoritlåt med Pain of Salvation är nog America, kolla in den på Spotify vettja!

För nästan precis tre år sedan var ju bandet dessutom med här på
bloggen, det var i mars 2007 när de vann en Eskilsstatyett för Eskilstunas ambassadörer och vi träffades på statyettmottagningen.

 
Nu satsar vi på andra chansen grabbar!!


Kommentarer
Postat av: Stolt eskilstunabo...

Och tidningen som säger sig ha sting, dvs Expressen beskriver idag Pain of Salvation som ett okänt metalband!? Haha!

2010-02-07 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback