Maffiaboss

Oj, halva semmen har visst gått! Vart tog tiden vägen?? Den första två veckorna har spenderats likt en riktig maffiaboss, under devisen att aldrig sova på samma ställe två nätter i rad. Typ. Jag har flängt runt som en vettvilling i Eskilstuna och Stockholm och haft riktigt kul, träffat familj, släkt och vänner i ett rasande tempo.

Det där med maffiabossuppladdningen är inte helt fel. Imorgon är det ju nämligen jag som flyger till gudfaderön Sicilien för en veckas sol och bad och total avkoppling. Ser fram emot det väldigt mycket, och efter dagens kaotiska väder känns Italien mer lockande än någonsin! Nu ska här strykas och packas och förberedas. Min arma moder har dock synpunkter på mina husliga förmågor och har tagit över de sysslorna skulle man kunna säga. Känns tryggt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du sitter ju bara vid datorn ju...

Postat av: Vetlesina

I like this site. Keep it up!

2011-03-18 @ 09:22:38
URL: http://vetlesina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback