Mellanlandning

Det här blev en kort arbetsvecka... Den är praktiskt taget redan slut för min del! Imorgon åker jag till Stockholm för lite möten. Dessa lyckades jag förlägga i anslutning i Justidiedepartementets årliga sommarfest, så passande! Imorgon kväll är det en diger byråkratliga som intar Münchenbryggeriet. De kommer att bli fabulous att få träffa alla mina underbara kollegor igen, jag har ju varit ute och flängt i tre månader nu så man saknar dom ju!

Sverigebesöket är i vanlig ordning fulltecknat. En av helgens höjdpunkter blir nog fredagens besök på Samuels dagis. Det är hans sista dagisdag. Han är stor kille nu och i höst börjar han på förskolan. Därför ska moster komma och hälsa på och bjuda alla barnen på fruktsallad (godis och kakor är tydligen helt bannlysta på dagis numera...) Jag är mycket förväntansfull inför detta besök och hoppas att Samuel ännu inte uppnått åldern då han tycker att hans moster är "typ det skämmigaste i världen"... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback