På plats

Den senaste veckan har varit helt galen, har städat ur hela lägenheten, packat och städat. Men nu är jag i äntligen på plats i Bryssel och imorgon börjar jag jobba!! Det var lite av en pers att ta sig hit, trots att jag rensat och gallrat och prioriterat och kastat så lyckades jag ändå får ihop över 25 kg packning samt ett ansenligt handbagage om ca 15... Tack snälla Brussels Airlines för att ni hade överseende med mig... =)

Jag är verkligen laddad inför morgondagen, men samtidigt helt urladdad så jag antar att det får bli en tidig kväll ikväll, så att jag är på g imorgon. Det är skönt att börja på en tisdag faktiskt, man blir ju alltid så trött när man börjar på ett nytt jobb, alla nya människor och intryck, så det känns bra att mjukstarta med en fyradagarsvecka!


Kommentarer
Postat av: Fia

Du måste berätta hur det går för dig! Verkar det bra? Är alla snälla mot dig? Keep me updated please! Lycka till!!



Kram

2010-03-17 @ 20:54:29
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-15 @ 16:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback