Albert & Jacks

Jag vet att bloggningen varit bristfällig, men det betyder inte att jag varit det. Jag har LCHF'at som aldrig förr (med bara liiite fusk ibland)! Dock står vågen nu stilla på 62 kg, vilket iofs är 12 kg ner sedan i maj så jag är ändå glad och nöjd och snygg.

Jag tänkte dock att jag skulle komma med ett tips! Det här med fika är ju lite av ett LCHF-gissel och oftast så slutar det med att man får ta en enkel latte eller cappuccino (vilket oftast duger bra och är gott nog), nu har jag dock gjort en fantastisk fikaupptäckt. Albert & Jacks har öppnat upp ett nytt café kombinerat med saluhall. Vilket fantastiskt koncept! Mitt på Drottninggatan dessutom. Så där kan man köpa en bit parmesan (som jag gjorde) eller lite skinka eller god korv att ta som tilltugg om man vill. Så jäkla bra!!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så himla duktig och målmedveten!



Super!



Kram

2011-03-07 @ 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback