Wow, en kändis i luren!

Idag har jag jobbat min första dag för sommaren i Uppsala. Mycket nytt att lära sig, även om det egentligen är samma jobb som jag haft i Eskilstuna så är det ändå mycket rutiner som är totalt olika!

Dagens roligaste: En mycket känd f.d Robinson-deltagare ringde till mig idag på jobbet och ville ha lägenhet, tyvärr så hade vi inget som passade. Men det var ju ändå roligt! Jag lovade att jag skulle höra av mig om nått bra kom in.... 

Dagens värsta: Jag stressade hem som tusan för att hinna lämna in min cykel hos cykeldoktorn (den råkade ju ut för
en liten fadäs precis innan sommaren...) innan de stängde... Jag svettades och stönade när jag kånkade iväg den Blå Blixten för att mötas av den trevliga lappen: Idag stänger vi klockan 17, välkomen (yes, välkomen...) åter! Grrrr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback